Lørdag Var Det Pangstart På Kk-Mila Med 4900 Damer Som Møtte Opp Og Løp 5 Og 10 Kilometerene. Batiste Var På Plass Med Fotobar På Sin Stand Og Det Ble Tatt Over 1000 Bilder!
Bestillingen
- I samarbeid med Aspire Brands skulle fotobaren promotere Batiste merkevaren mot deltagere på KK-Mila 2016.
- Å øke målgruppens bevissthet rundt merkevare ved å engasjere deltakere til å ta bilde av seg selv og dele disse på sosiale medier med #snarveien.
- Aktiv fotobar hele dagen.
- Maksimalisere antall deltagere som interagere med standen.
- Assistere med å få delt ut vareprøver av det nye produktet Batiste Stylist.
Løsningen
- Fotobaren utviklet konseptet «Snarveien til hårfin seier» som punchline for opplevelsen.
- Fotobaren designet alt av profileringsmateriale, både digitalt og på trykk.
- Det ble skapt et miljø der løperne kunne leve seg inn i «seiersbildet» tatt på målstreken av løpet.
- Med skreddersydd bakgrunn og logoramme (ramme med bedriftens identitet, når bilde blir delt på sosiale medier blir logoen med på bilde på en smakfull måte) samt et ekte målstrek bånd fikk deltagerene leve seg inn i øyeblikket.
- Skjermer plassert på utsiden av Batiste teltet fikk tilpassede design. Her ble det vist et slideshow med budskapet om deling for å delta i en konkurranse.
- En skreddersydd effektpakke med kundens identitet og eventets fokus i tankene ble designet og levert av Fotobaren.
Statistikken
10 Aktive timer
1013 Bilder tatt
40304 Målbar rekkevidde
394 Delinger
116% Delingsrate
2200 Likes på Instagram